یزدفردا :مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد از دیدار ائمه جماعات، مدیران مسئول کانون ها، مسئولان کتابخانه ها، جوانان نخبه و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با رییس جمهور خبر داد.
علی حکیمیان، مسئول کانون مساجد استان یزد با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در ارتقای باورها و بینش های دینی و مذهبی مردم گفت: فعالان فرهنگی هنری مساجد استان یزد به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت با دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهوری ایران دیدار می کنند.

وی با اشاره به زمان و مکان این دیدار،گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد 28تیر سال جاری در تالار بزرگ وزارت کشور رییس جمهور را ملاقات خواهند کرد.

حکیمیان ادامه داد: 140 نفر از ائمه جماعات، مدیران کانون‌ها و فعالان کانون‌ها، نخبگان و مسئولین کتابخانه کانون‌ها فرهنگی و هنری مساجد استان در این دیدار شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور کانون های فرهنگی هنری مساجد در این دیدار پرشور خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد حضور خواهند داشت.

مسئول کانون مساجد استان یزد با اشاره به نقش این دیدارها در ارتقای سطح فعالیت های فرهنگی هنری مساجد خاطرنشان کرد: برگزاری این دیدار در پیشبرد فعالیت های فرهنگی در مساجد تاثیرگذار است.

حکیمیان همچنین کانون های فرهنگی هنری مساجد را در پیشبرد اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ نرم دشمن مهم و تاثیرگذار توصیف کرد و افزود: کانون ها مساجد نقش مهمی در جهت دهی طرح و برنامه های فرهنگی، هنری به سمت ارزش ها و باورهای دینی و جذب جوانان خواهند داشت.

مسئول کانون مساجد استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: 372 کانون فرهنگی هنری مساجد در نقاط مختلف استان فعالیت می کنند و هر یک سنگری برای حراست و پاسداری از ارزش های نظام اسلامی به شمار می روند.

گفتنی است،  نخبگان و فعالان مسجدی کانون‌های فرهنگی هنری و کتابداران برتر در این مراسم تجلیل می‌شوند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا